Pokud z jakéhokoli důvodu nejste s Vaším zakoupeným zbožím spokojeni, máte možnost do 30 dnů od převzetí objednávky odstoupit od kupní smlouvy, a to bez udání důvodu.
Prosíme, zašlete nám zboží k vrácení nepoužité v originálním obalu spolu s kopií dodacího listu.
Jak na to?
Vyplňte jednoduchý tištěný formulář k odstoupení od smlouvy, který naleznete zde.
Vracené zboží, pokud možno v originálním balení, zašlete spolu s kopií dodacího listu a vyplněným formulářem k odstoupení od smlouvy. Zboží zabalte tak, aby během přepravy nemohlo dojít k jeho poškození.
Zaslané zboží můžete odeslat libovolnou přepravní společností, avšak je důležité, aby zásilka byla doručena přímo na naši adresu:
M&K Home Textile s.r.o
Vilémovská 259
40782 Dolní Poustevna
Nejpozději do 14 dnů od doručení zásilky na náš sklad můžete očekávat peníze za vrácené zboží na svém účtu.
Upozornění: Kupující nese náklady nutné na vrácení zboží prodávajícímu. Výměna za jiné zboží není možná. Budou vám vráceny finanční prostředky a můžete si tak objednat zboží, které lépe vyhovuje vašim potřebám.
Upozornění:
Kupující nese náklady nutné na vrácení zboží prodávajícímu.
Výměna za jiné zboží není možná. Budou vám vráceny finanční prostředky a můžete si tak objednat zboží, které lépe vyhovuje vašim potřebám.
Veškeré informace o odstoupení od kupní smlouvy naleznete ve všeobecných obchodních podmínkách pro spotřebitele v odstavci 11.
Velice nás mrzí, že nastala situace, která si žádá reklamaci.
Vyplňte jednoduchý tištěný formulář k reklamaci, který naleznete zde.
Reklamované zboží, pokud možno v originálním balení, zašlete spolu s kopií dodacího listu a vyplněným formulářem k reklamaci. Zboží zabalte tak, aby během přepravy nemohlo dojít k jeho poškození.
Kontaktujte naši zákaznickou podporu na čísle +420 474 770 340 nebo na e-mailu info@mkluzkoviny.cz, která Vám přidělí unikátní kód pro odeslání zásilky k reklamaci přes jakoukoliv pobočku Zásilkovny.
V případě, že se rozhodnete odeslat zboží na vlastní náklady, odešlete zboží na adresu naší provozovny:
M&K Home Textile s.r.o.
Nejpozději do 30 dnů od doručení zásilky na náš sklad můžete očekávat vyřízení Vaší reklamace. O výsledku Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
Veškeré informace naleznete o reklamaci v reklamačním řádu pro spotřebitele.