Doprava zdarma nově pro objednávky již od 1499 Kč!
Menu
Hledat Registrovat Přihlásit 0 Košík
Váš košík je prázdný :(

Získejte dopravu zdarma

Nakupte ještě za 1 499 Kč a dopravu máte zdarma.

0 Kč
Doprava zdarma!

Časté dotazy

Mohu si objednat zboží po telefonu? 

Ano, objednat si můžete přes naší infolinku 474770340. Naše operátorky s Vámi rádi objednávku vytvoří.

Byl mi zaslán slevový kód, ale nevím, jak ho mohu v objednávce uplatnit?

Slevový kód můžete uplatnit v první fázi nákupního košíku v kolonce ,,Mám speciální kód nebo dárkový poukaz“, po zaškrtnutí této kolonky vložte Váš slevový kód.  Pokud jste do objednávky zapomněl/a slevový kód vepsat, zavolejte nám prosím na naši zákaznickou infolinku na telefonním čísle 474 770 340. V nezaplacené objednávce Vám slevu dodatečně uplatníme.

Zboží mi nevyhovuje. Jak mám postupovat při vrácení?

Zboží lze vrátit formou odstoupení od kupní smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží. Více informací o odstoupení od kupní smlouvy naleznete ve všeobecných obchodních podmínkách pro spotřebitele pod tímto odkazem. Formuláře naleznete pod tímto odkazem.

Objednal/a jsem si u vás zboží, ale neobdržel/a jsem žádné informace, zda jste objednávku přijali a kdy ji mohu očekávat?

Po dokončení objednávky vám přijde potvrzující e-mail o jejím přijetí. Pokud jste jej neobdrželi, je možné, že se vám objednávku nepodařilo dokončit, potvrzovací e-mail se odeslal do složky s nevyžádanou poštou nebo jste zadali chybně e-mailovou adresu. Pokud si i tak nejste jisti, zda objednávka proběhla v pořádku, kontaktujte naší zákaznickou linku na tel. čísle 474770340 nebo na e-mail info@mkluzkoviny.cz

Jak dlouho trvá dodání zásilky?

Zásilku expedujeme do druhého dne po objednání, v případě platby převodem až po připsání platby na náš účet. Po předání přepravní službě cca do jednoho až dvou dnů.

Mohu objednávku změnit, doplnit či stornovat?

Ano lze objednávku změnit či stornovat, pokud je objednávka ve stavu Nová objednávka. Pokud je již ve stavu Vyřizuje se, či Expedováno nemohou probíhat žádné změny.

Nepřišla mi faktura.

Faktury vydáváme automaticky po připsání platby za objednávku na náš účet. Na požádání zasíláme faktury s předstihem nebo předem.

Můžu si zboží prohlédnout v kamenném obchodě?

Je nám líto, ale kamennou prodejnu neprovozujeme. Zboží si můžete objednat a v případě nespokojenosti nám ho do 30 dnů od převzetí balíku  zaslat bez udání důvodu zpět na naši adresu.

Platba online kartou se mi nepodařila, jak mohu svoji objednávku nyní uhradit?

Pokud se Vám nepodařilo objednávku uhradit online platbou. Do 30 minut Vám zašleme e-mail s odkazem přes který můžete objednávku znovu uhradit. Odpovědí na tento e-mail můžete požádat o změnu platby na dobírku nebo uhradit objednávku klasickým bankovním převodem dle pokynů ve zprávě.

V objednávce, která mi byla doručena chybělo zboží, jak mám nyní postupovat?

V případě, že byla Vaše objednávka chybně připravena a chybělo v ní některé z Vámi objednaného zboží, informujte nás o tom prosím na naší zákaznické infolince na telefonním čísle 474 770 340 nebo nám napište na naši emailovou adresu info@mkluzkoviny.cz. Po objasnění této skutečnosti Vám bude zboží doposláno na naše náklady na Vámi zvolenou adresu.

Dopravce mě neinformoval o doručování mé zásilky a ta se vrací zpět na Vaši adresu, jak mám nyní postupovat?

Pokud Vás dopravce o doručování zásilky neinformoval, vrátí se objednávka zpět na naši adresu jako nevyzvednutá. Pokud máte o zboží i nadále zájem a přejete si objednávku znovu zaslat, zavolejte nám prosím na naší zákaznickou infolinku na telefonním čísle 474 770 340 nebo nám napište na naši e-mailovou adresu info@mkluzkoviny.cz.

Při převzetí balíku jsem zjistil/a, že je jeho obal poškozený, jak naložit s takovou zásilkou?

Při předání balíku prosím zkontrolujte míru poškození obalu. Pokud byl obal mírně poškozen, balík otevřete a v případě, že zboží v něm bylo nepoškozené, zásilku převezměte. Pokud se jedná o značné poškození obalu, zásilku nepřebírejte a o této skutečnosti nás prosím informujte.  V takovém případě zahájíme s dopravcem reklamační řízení. V případě, že o zboží budete mít i nadále zájem, můžete si vytvořit novou objednávku.